Archive for 2 lipca, 2010

02/07/2010

Strategiczny błąd Komorowskiego na finiszu.

- autor: ortodokspl

Od kilku dni Kaczyński hipnotyzuje wyborców SLD. Kadzi im w niewyobrażalny sposób. Naginając fakty oraz swój własny kręgosłup ideologiczny zdobywa pole wśród betonowej lewicy.

Komorowskiemu pali się grunt pod stopami. Komorowski, aby odbić dla siebie SLD-owców, powinien docierać do nich z takim przekazem, jaki jest dla ich uszu miły.

read more »

02/07/2010

Quis contra nos?

- autor: iulius

Pójdę na wybory. Wiem, kontrowersyjna decyzja. Nie będę oddawał nieważnego głosu ani zabierał kartki na pamiątkę, nie sprzedałem nawet głosu z licytacji, jak to wielu przedsiębiorczych obywateli praktykuje, za co niesłusznie ściga ich demokratyczne, czyli totalitarne państwo. Zagłosuję na jednego z kandydatów, a dokładniej – przeciw drugiemu.

read more »

02/07/2010

Owieczki idą głosować…

- autor: wolnoscibogactwo

Ostatnio przeczytałem artykuł pt. „Sondaże psują polską demokrację” i potwierdziło się to, czego się od dawna domyślałem. Sondaże robią z ludzi idiotów!

Jeśli jakiś wyborca jest niezdecydowany, to najprawdopodobniej będzie sugerował się wynikami sondaży, czyli zagłosuje na tego kandydata, który ma na swoim koncie jak najwięcej „%”.

read more »

02/07/2010

Państwo neutralne światopoglądowo

- autor: wolnoscibogactwo

Potrzebowałem do wypracowania krótkiego cytatu nt. konformizmu. Znalazłem słowa p. Marii Szyszkowskiej, brzmiące: „Konformizm, jeżeli staje się powszechnym zjawiskiem, powinien być traktowany jako sygnał braku wolności„. Postanowiłem – tak z czystej ciekawości – przyjrzeć się jej życiorysowi oraz działalności, a przede wszystkim: poglądom…

Nie wiem, czy się śmiać, czy płakać! Kolejny „człowiek lewicy”! Ta pani chyba nie wie, co mówi. Zwłaszcza ta idea „państwa neutralnego światopoglądowo„. Piękne, ale nierealne, gdyż jest to paradoks.

read more »

02/07/2010

Prognoza Rzepy, Kaczyński i JKM

- autor: Oszołom Jeden

To zapewne będzie moja ostatnia notka przed ciszą. Miałem robić analizę mniejszego zła ale temat mnie przerósł. Zatem tylko kilka spraw porządkowych.

„Sondaż” Rzepy

Salon24.pl i jarkosfora onanizują się aktualnie „sondażem” Rzepy wklejając w komencikach wyniki. Po wczytaniu się w tekst okazuje się jednak, że to nie sondaż, tylko prognoza, czyli sondaż telefoniczny przeliczony przez współczynniki korygujące. Czyli generalnie poszli ścieżką Paladego i sobie intelektualizują wróżby. Tylko, że według intelektualizacji Paladego PSL miał mieć na przykład w pierwszej turze 5%. Olechowski też miał być wysoko.

read more »